Baliteke filmean agertzen diren pertsona guztiak beren bekainekin pozik ez egotea, baina, zalantzarik gabe, denek dute zer kontatu. Todas las cejas que conocemos filmak 20 pertsonatik gora biltzen ditu, zeinak haien bekainen inguruko traumak eta pasadizoak azaltzen baitizkigute. Horien artean, istripu aldrebes baten ondorioz bekainak galdu zituen emakume bat dago, baita urduritasunagatik ileak kentzen dituen gizon bat ere.
Jare, 16 urteko nerabe bat, bere gorputzak pizten dizkion sentsazio eta sentimendu berrien esperimentazioan murgilduko da, bere ezintasuna dela eta haren inguruak dituen estigma guztien aurka borrokatuz.
Bi ahizpa gazte familiaren oroimenean galdutako arbaso baten bila abiatuko dira, haren oihartzunak orainean entzuten baitira. Haren aztarnak aurkitzeko, ahizpek gerraosteko Bilbora eramaten dituen bidaia bati ekiten diote. Garai hartan, auzoetan bizilagunen artean lotura estuak zeuden eta aldaketa-bolada biziek kaleak astintzen zituzten. San Frantzisko auzoko bi bizilagun gaztek izen berbera zuten: Sara. 1954an Radio Juventud de Vizcaya Bilboko irrati-proposamen berriarekin bat egin zuten, eta irratiko antzerkietan parte hartzen hasi ziren. Haietako bat erreferentzia bihurtu zen kazetaritzaren munduan eta bestea oroimenean esekita geratu zen, familiaren albumetan gordeta. Ahizpak beren arbasoaren bizitza eta istorioa berreskuratzen saiatzen dira, Sara Bustinduy-rena, beren familiako emakumeen legatuaren bidez haien bizitzatan baitago oraindik ere. Emakumeen leinuak, istorioak kontatzeko askatasunak eta memoriaren garrantziak ehuntzen dute kontakizun hau, zeinak emakume eta ahizpa gisa bizitakoaz ere hitz egiten baitigu.
Gaixo dagoen emakume batek, bere ohean etzanda dagoela eta bere zaintzaile leialaren laguntzarekin, Erdi Aroko gerra bateko erregina dela uste du. Hala jarraitzen du, medikua bere mundua kolokan jarriko duen albistearekin iristen den arte.
Nova mundu industrial batean bizi da, zeinak kolorea zentsuratu duten munstro trajedunak baititu buruzagi. Denek traje grisak eta makillaje grisa erabili behar dituzte. Novak ez ditu arauak zalantzan jartzen, harik eta egun batean matxinatu queer batekin topo egiten duen arte. Une horretatik aurrera, bizitza bikoitz bat bizitzen hasiko da, batetik, industria munduan lan eginez eta, bestetik, alor pribatuan, kolorearen bidez bere genero identitatea adieraziz. Baina bere bizitza kolorez zenbat eta gehiago bete, orduan eta zailagoa izango zaio sistemaren arauak betetzea. Bere nortasun sekretuak pixkanaka gainezka egingo du, espazio publikoetara hedatuz. Novak lortuko ote du mundu zapaltzaile honetan bizirik irautea?
Graduazio egunean, Carolina (26) duela urtebete hildako bere ahizpa Amandaren (28) objektu baten bila dabil etsi-etsian, harengandik gertu izan nahi baitu. Baina ez du objektua aurkitzen, ahizpa baizik. Amanda bizirik zegoela inoiz izan ez zuten azken elkarrizketa hura izango dute, Carolinari haren galera onartzeko eta bere bizitzarekin jarraitzeko aukera emanez.