Filma etenik gabeko time-lapse bat da, ilunabarraren esposizio ugari dituena, angelu eta leku beretik eginda, 16 mm-ko film batean.
Objektu bizidunak, objektu artifizialak, forma geometrikoak eta lerroak. Elementu horiek topo egiten dutenean, norabide berri bat sortzen da.
Eskuek elkar ukitu, ezagutu eta esperimentatzen dute, azalen arteko mugak hautsi nahian.
Amona Veraren gaztarora eta bere bizitza intimoaren oroitzapenetara egindako bidaia batek XX. mendearen lehen erdiko emakume esloveniarrak nolakoak ziren erakusten digu.
Martinek ilusioz betetzen du egunero lan egiten duen platoa. Bere bizitza pertsonalean, berriz, hutsune handi bat sentitzen du.
Film honek, Txileko diktadura militarraren garaiko polizia sekretu baten bizitza intimoa islatzen du.
Clemek eta Ibrak herrixka mortu baten erdian daude. Urrunetik, hiriko argiek eta festa batek erakartzen dituzte.
Hiriko autobus bat, hiru bidaiari eta hiruetako batek ere heltzen ez duen eszenatoki bat atzeko eserlekuan.
Gabi bere anaiarengandik mendekua hartzen duen bitartean, bullying-aren biktima, gertaera hauek iraganeko mamuen froga direla konturatzen da.
Gardelltarrak landetxe bihurtu behar dute beren etxaldea.
Aita joan egin da. Aita mamu bat da. Aita bere larruan biraka dabilen gauza bat da.
Rocíoren zentsuratutako filmako irudi ahaztuak bizirik daude pantailan 40 urteren ondoren.
Bere Marokoko etxetik ihes egin eta hogeita bost urtera, emakume batek azaldu egin behar du zergatik egin zuen ihes ezer esan gabe.
Gaur Tania etxetik joango da, baina aurre egin beharko dio bera ez egoteak desagertutako aitaren bilaketan izango duen eraginari.
Aita-semeak lorategi botanikoa batean paseatzen ari dira. Elkarri bistatik galdu ondoren, bakoitzak bere topaketak ditu.
Hirian elurra ari duen bitartean, jendeak trikimailu sekretuak partekatzen dizkio elkarri.
Pertsonak gero eta handiagoa den bakardadeari aurre egiten saiatzen ari dira, intimitatea sortzeko desatxikimenduz betetako gizarte batean.
Elkar ezagutzen ez duten emakume bi igaro beharko dute koronabirusa saihesteko ezarritako konfinamendua, etxetik atera ere egin gabe.
Kookoo Rikoo pailazo arabiar kristau ortodoxo israeldar bakarraren eta gerratik bizirik atera den neskato siriar baten arteko adiskidetasuna.
Sorginen familia baten ondorengo gazteenak sorginkeria bat egiten du film baten bidez, bera eta senideak protagonista dituela.
Haizeak etorkizun inperfektua ekarriko digu, eta ezin izango dituzte berriz ukitu.
Bi emakume gaztek topo egiten dute eta helburu berbera dutela jakiten dute: biek beren nortasun judua bilatzen dute.
Animalia disekatuak eta herbarioak dituzten laborategi pedagogikoak hainbat belaunaldiren iruditerian sartuta geratu dira, azken hamarkadetan ordena erlijioso desberdinetako barnetegiak itxi ondoren.
Apirilaren 3a-ko, duela 70 urtetik, sarraskitik bizirik atera ziren haurrek beren lekukotasuna ematen dute beren marrazkien bidez.
Narratzaile batek laurogeita hamarreko haurtzaroko fikziozko gelak aztertzen ditu, bertan bizi izan zirenez zer izan ote den pentsatzen duen bitartean.
Aitak duela hamabost urte idatzi zizkion gutun batzuk aurkitzen ditu, maitasunez beteak. Orain maitasun hori berreskuratzeko ahalegintzen da.
Mundu distopiko batean girotuta, neska gazte bat korrika doa bere bizitza salbatzeko, kamerek ekintza erakusten duten bitartean.
Muerte Murcielago La Bahia herrian jaiotako haur bakarra da. Txikitatik heldua balitz bezala bizitzera ohitua, laster herriaren mugetatik haragoko etorkizun bat imajinatzen hasiko da.
Bi zinemagilek ezbaian jartzen dute naturaren eta kameraren arteko harremana.
Kongoko oihaneko arroan, filmak identitatearen oinarriei buruzko gogoeta egiten du, narratiba eta egoera mentalen konstelazio baten bidez.
Animaziozko film dokumental laburra, 2006an Porton (Portugal) torturatu eta bortxatu zuten Gisberta transexual brasildarraren hilketaren kasuari buruz.
Itsaso ondoko herrixka batean bizi diren hiru pertsonaren abentura zentzugabeak.
Museo gisa jendeari irekita dauden bi etxe nobleetara joan diren bisitariek musikariak direla adierazten dute.
Palestinar batekin maiteminduta dagoen neska bat Israelera doa lehen aldiz.
Geratzen al da oraindik eremu ezezagunik mundu hiperkonektatu eta kartografiatu batean?
Lea leher eginda dago, ezin du lorik egin eta harrapatuta sentitzen da. Beste guztiak ondo daudela dirudi, baina bera zoriontsu izateko borrokatzen da. Ama txarra al da?
Marseillako kafe batean, gizon baten bizitza aldatu egiten da ezezagun berritsu batek hamaiketakoa eteten dionean.
Gizon batek guraso gisa izan dituen porrotei aurre egin behar die, bere semeak laguntza behar duenean.
‘Txukuntzeko’ erritual bitxi bat etxe burges batean. Etxea ‘ongi zainduta eta ondo kokatuta’ dago.
Haziak azkar ernatzen dira, hazi eta fruitua ematen dute, baina benetako borroka lur azpian gertatzen da. Indartsuenak bakarrik haziko dira.
Zinemagile batek gurasoak lurperatuta dauden eremuan bazkatzen diren ardiekin egiten duen hitzik gabeko komunioa eszena tamalgarri eta komiko bihurtzen da ustekabeko dei bat jasotzen duenean.
Sashak Marseillako hiria zeharkatzen du, gizonen etengabeko begiradapean, kaira iritsi arte, non iristen ez den norbaiti itxarongo dion.
Purifikazio erritual liluragarri bat, non alaitasun, trantze eta debozio erlijiosoko uneek nortasun nazionalarekiko nolabaiteko harrotasuna erakusten duten.
Bideoak leku batetik bestera mugitzen jarraitzen dut, film baterako materiala balira bezala. Baina zerk lotzen ditu benetan elkarren artean?
Ezin nion inori ezer kontatu. Bakarrik nengoen.
Txirrindulari batek aukera bat ikusten du larrialdi egoeran, ezusteko dopinaren kontrolik ez dagoelako.
Latinoamerikako kapitalismo industrialera egokitu behar duen langile-bikote batek horren ondorio sozialak, ingurumenekoak eta organikoak jasango ditu.
1970ean elur-jausi batek Yungay hiri koloniala ezabatu zuen. Bizirik atera zirenek neke handiz hiria berreraiki zuten handik kilometro batera…
Laikak espazioan izandako heriotza bakartiak Leninen monumentu bakarti bat tormentatzen du.
Margo ez da ondo egokitzen ez leku batean, ez bestean. Birjintasuna galduko balu, agian bere lekua aurkituko luke behingoz.
Horma hautsiak eta orbainak ikusteak maitasunaren gorabeherak gogorarazten dizkio heroi honi.
Li Guang gazteak ulertzen du errealitate bitxi eta nahasi hau oroitzapenen hedadurarekin baino ez dela eraikitzen.
Taiwango hiru meatzari gaztek Iriomote ikatz meategitik ihes egin zuten eta uharteko oihaneko mamu alderrai bihurtu ziren 1930eko hamarkadan.