Mexiko Hiriaren erretratu bat. Kaosaren erdigunea. Ezezagunak gurutzatu egiten dira beren egunerokotasunean eta existentzian bilduta doazela. Bata mugimenduan, bestea paralisian. Biak iraganean bizi dira, oraina saihestuz. Zikloen munduan bizi dira, atxikimendutik eta sufrimendutik askatzen saiatuz. Mugimendua eta paralisia elkarri lotzen zaizkio lurreko existentzia errepikakorraren zikloetan harrapatuta dagoen hiri batean.
Aurkitu berri duen boterea denboraren mugetatik harago arakatzeko nahiak bultzatuta, Jit kanbodiar etorkina Phimaira (Thailandia) doa, Prajit printzearen, bere maite Orapimen eta Phommathat erregearen arteko gatazka epikoa gertatu zela uste den lekura. Tenplu-hiri honetan, Jitek Pim eta Tat ezagutzen ditu, elkarrengandik urruntzen ari den bikote gaztea eta, elkarrekin, hirukoteak legendazko amodiozko triangelua errepikatuko du.
Kinshasa eta bertako biztanleak ilunpetan daude. Argia izateko zain daude eta horren alde borrokatzen ari dira. Itxaropenaren, etsipenaren eta fede erlijiosoaren artean, Tongo Saa herri baten erretratu fin eta zatikatua da, zeina, zailtasunak zailtasun, Kinshasako gauen edertasunak goraipatuta baitago.
Heldutasunari buruzko istorio bat da, non bi gaztek beren lehen galera sakonari aurre egiten dioten. Zinemagilearen lagun onenak diren Chun eta Yueh 47 egunez egon ziren harrapatuta Nepalgo haitzulo batean. Chun Yuehren erreskatea baino hiru egun lehenago hil zen. Yi-Shan Lok kamera hartu eta mendian eman zituen urratsei jarraitzea erabaki zuen. Yi-Shan bere lagunak egon ziren haitzulora iristen denean, zer aurkituko du bertan?
Farah, irandar emakume bat, bere planeta pribatura emigratzera behartuta dago aske izateko. Beste pertsona batzuen oroitzapenak erosten ditu Super 8 eta 8mm-ko filmetan, eta bereak filmatu eta atxibatzen ditu, Irani buruzko istorio alternatibo bat sortzeko.
Aurrekaririk gabeko matxinada sozial baten ondoren, Txilek Konstituzio Berria idaztea erabaki du. Kolore ugariko batzar bat arduratuko da herri oso baten duintasun eta justizia sozialeko ametsak paperean jasotzeaz. Zer atera daiteke gaizki?
Heldutasunari buruzko istorio bat da, non bi gaztek beren lehen galera sakonari aurre egiten dioten. Zinemagilearen lagun onenak diren Chun eta Yueh 47 egunez egon ziren harrapatuta Nepalgo haitzulo batean. Chun Yuehren erreskatea baino hiru egun lehenago hil zen. Yi-Shan Lok kamera hartu eta mendian eman zituen urratsei jarraitzea erabaki zuen. Yi-Shan bere lagunak egon ziren haitzulora iristen denean, zer aurkituko du bertan?
Juan Carlos Pérez gogoeta sakon batean murgilduko da argitaratu gabeko zinta bilduma baten aurkikuntzaren ondorioz. Alde batera utzi nahi izan ditu taldeak momenturik gorenean pop estilora eman zuen aldaketa, eta ostean desegin izana. Itoiz musika taldearen lider izandakoak bidaia katartiko bat hasiko du, iraganarekin adiskidetzeko balioko diona; taldeak 70.hamarkada hasieran Rock progresiboan murgilduta igarotako urteak bergogoratuko ditu bertan.
Gizonak mundu bat irudikatzen du gela ilun baten barruan. Alabak ezkutuko irudiei, irudi posibleei, asmatutakoei buruzko jolas bihurtzen du hori; iluntasuna pairatzeko eta haren baitan ibiltzeko moduei buruzko jolas. Film honek irudien zama intimo eta politikoa aztertzen du, eta horien inguruan pentsatzeko espazio bat irekitzen du erresistentzia-ekintza gisa, bai izugarrikeria jasan arren egiten direlako, bai, agian, horretatik libratuko gaituen irudimenezko ihespuntu bat eskaintzeko existitzen direlako.
Gerra Hotzaren antzokian, beldur sakonenek Dariénen galdu diren astronautak harrapatzen dituzte indigena batekin topo egiten dutenean. Burua moztuko zietela edo kanibal basati batek jango zituela uste al zuten? Filmetako artxiboen eta biziraupen tropikaleko entrenamendu-propagandaren deseraikuntza batek espazioaren konkistaren baitan dagoen narratiba kolonialari aurre egiten dio.
Mexiko Hiriaren erretratu bat. Kaosaren erdigunea. Ezezagunak gurutzatu egiten dira beren egunerokotasunean eta existentzian bilduta doazela. Bata mugimenduan, bestea paralisian. Biak iraganean bizi dira, oraina saihestuz. Zikloen munduan bizi dira, atxikimendutik eta sufrimendutik askatzen saiatuz. Mugimendua eta paralisia elkarri lotzen zaizkio lurreko existentzia errepikakorraren zikloetan harrapatuta dagoen hiri batean.
Gizonak mundu bat irudikatzen du gela ilun baten barruan. Alabak ezkutuko irudiei, irudi posibleei, asmatutakoei buruzko jolas bihurtzen du hori; iluntasuna pairatzeko eta haren baitan ibiltzeko moduei buruzko jolas. Film labur honek irudien zama intimo eta politikoa aztertzen du, eta horien inguruan pentsatzeko espazio bat irekitzen du erresistentzia-ekintza gisa, bai izugarrikeria jasan arren egiten direlako, bai, agian, horretatik libratuko gaituen irudimenezko ihespuntu bat eskaintzeko existitzen direlako.
Kinshasa eta bertako biztanleak ilunpetan daude. Argia izateko zain daude eta horren alde borrokatzen ari dira. Itxaropenaren, etsipenaren eta fede erlijiosoaren artean, Tongo Saa herri baten erretratu fin eta zatikatua da, zeina, zailtasunak zailtasun, Kinshasako gauen edertasunak goraipatuta baitago.
Aurkitu berri duen boterea denboraren mugetatik harago arakatzeko nahiak bultzatuta, Jit kanbodiar etorkina Phimaira (Thailandia) doa, Prajit printzearen, bere maite Orapimen eta Phommathat erregearen arteko gatazka epikoa gertatu zela uste den lekura. Tenplu-hiri honetan, Jitek Pim eta Tat ezagutzen ditu, elkarrengandik urruntzen ari den bikote gaztea eta, elkarrekin, hirukoteak legendazko amodiozko triangelua errepikatuko du.
Gerra Hotzaren antzokian, beldur sakonenek Dariénen galdu diren astronautak harrapatzen dituzte indigena batekin topo egiten dutenean. Burua moztuko zietela edo kanibal basati batek jango zituela uste al zuten? Filmetako artxiboen eta biziraupen tropikaleko entrenamendu-propagandaren deseraikuntza batek espazioaren konkistaren baitan dagoen narratiba kolonialari aurre egiten dio.
Juan Carlos Pérez gogoeta sakon batean murgilduko da argitaratu gabeko zinta bilduma baten aurkikuntzaren ondorioz. Alde batera utzi nahi izan ditu taldeak momenturik gorenean pop estilora eman zuen aldaketa, eta ostean desegin izana. Itoiz musika taldearen lider izandakoak bidaia katartiko bat hasiko du, iraganarekin adiskidetzeko balioko diona; taldeak 70.hamarkada hasieran Rock progresiboan murgilduta igarotako urteak bergogoratuko ditu bertan.
Farah, irandar emakume bat, bere planeta pribatura emigratzera behartuta dago aske izateko. Beste pertsona batzuen oroitzapenak erosten ditu Super 8 eta 8mm-ko filmetan, eta bereak filmatu eta atxibatzen ditu, Irani buruzko istorio alternatibo bat sortzeko.