Erabili gure bilatzailea

    Programazioa

    Aukeratu eguna gure egutegian eta data horretarako dauden filmen zerrenda ikusiko duzu
    • Ostirala 10 Aza

    • Larunbata 11 Aza

    • Igandea 12 Aza

    • Astelehena 13 Aza

    • Asteartea 14 Aza

    • Asteazkena 15 Aza

    • Osteguna 16 Aza

    • Ostirala 17 Aza

    • Larunbata 18 Aza

    Erabili gure bilatzailea bilaketa pertsonalizatuak egiteko
    11 Aza · Auditorio Azkuna
    Composition of existing experiences (1) – Anna Waszczuk

    Composition of Existing Experiences Kompozycja z przeżyć istniejących

    Joanna Szlembarska

    Bikoteak elkarrekin igaro du gaua. Emakumea askatasunez mugitzen da apartamentuan barrena, salbuespen bakarrarekin: ezin da bikotekidearen pintura estudioan sartu. Apartamentuaren barnealde monokromatiko garbia, odol koloreko pintura abstraktuak eta egunsentiko argi leuna baretasunez eta ziurgabetasunez betetzen dira aldi berean.

    Informazio gehiago
    elsoldao_1 – Lastor Media Polvo Serán

    El soldao

    Alejandro Cabrera

    Franciscoren erretratu baten aurrean gaude: andaluziar jatorriko etorkina da eta urtero itzultzen da bere sorterria den Kordobara. Oraingoan, familiaren etxea du zain; hutsik dago ama hil zenetik. Istorio intimo eta pertsonal bat da, zeinaren bidez jendez husten ari den landa eremuari begiratuko baitiogu, gure buruan besterik existitzen ez diren lekuek gugan zer nolako eragina duten jakiten ahalegintzen garen bitartean.

    Informazio gehiago
    Smell Of The Ground (1) – Marta Świątek KFF

    Smell of the Ground

    Olivia Rosa

    Sarah Teasdeleren “There Will Come Soft Rains” [Euri leunak etorriko dira] poemaren egokitzapen bat. Antropozenoaren amaieraren ikuspegi artistiko subjektibo bat. Gure planetan zehar egindako bidaia irudikatzen du, mikroskopioarekin egindako lehen planoekin hasten da eta naturaren harraldiekin jarraitzen du, pixkanaka zibilizaziora gerturatuz. Orduan, ikusten dugu gure mundua eta azken gizakia joanak direla eta hori ez dela amaiera, mundu berri baten hasiera baizik.

    Informazio gehiago
    STRATA INCOGNITA 2 – Emanuel Oliveira

    Strata incognita

    Romea Muryn, Francisco Lobo, Amaia Sánchez-Velasco, Jorge Valiente Oriol

    Zure oinen azpian, zentimetro gutxira, milioika izakik elkar hiltzen dute, batzuek besteak jaten dituzte, borrokatzen dira eta ugaldu egiten dira, elkarren arteko aliantzak sortuz… heriotzetik berriz bizitza osatzeko milaka prozesu abian jarriz, edaten duzun ura araztuz, arnasten duzun airea arnasgarri eginez, eta jaten duzun janariaren % 95 haziaraziz. Jaten duzun bakoitzean, lurzorua eratzen duten substantziak zu osatzen zaituzten materia bihurtzen dira. Veneziako Biurtekoko Nazioarteko 18. Arkitektura Erakusketarako enkarguz egin zen, Eduardo Castillo-Vinuesa eta Manuel Ocañak komisariatutako “Foodscapes” Espainiako Pabilioirako.

    Informazio gehiago
    TheRealTruthabouttheFight1 – Lights On

    The Real Truth about the Fight Prava istina priče o šori

    Andrea Slaviček

    Eskolako arazoen, neska gaiztoen ezbeharren, letra gogoraerrazen eta auto urdin misteriotsu baten artean, Lena nerabeak, zeinak batzuetan arreta galtzen baitu edo moztu egiten baitiote, Borroka Handiaren atzean dagoen benetako istorioa kontatzen digu. Baina bada kontatzen ez digun zerbait, zer ote da?

    Informazio gehiago
    TVC Press Still 1_LR – Natalie Cubides-Brady

    The Veiled City

    Natalie Cubides-Brady

    The Veiled City 1952ko Londresko smog handiak inspiratutako zientzia-fikziozko hiri sinfonia bat da. Artxiboko irudiekin sortutako istorioa etorkizun postapokaliptiko batetik idatzitako fikziozko gutun batzuen bidez garatzen da. Filmak smoga egungo klima larrialdiaren eta gure patu globalaren testuinguruan ulertzera gonbidatzen gaitu.

    Informazio gehiago
    waking up in silence – Still 1

    Waking Up in Silence

    Mila Zhluktenko, Daniel Asadi Faezi

    Wermacht-eko barrakoi militarra izandakoa Ukrainatik iritsitako errefuxiatuen kanpamentu bat da orain. Film honek haurrei laguntzen die, haiek egindako bidaian, eta beraien istorioa barrakoietakoarekin gurutzatzen da. Iraganaren eta etorkizunaren arteko une bat da, gerraren eta isilunearen artekoa, joatearen eta iristearen artekoa. Alemaniaren iragana eta oraina deskribatuko dizkigu filmeko protagonista gazteen begiradaren bidez.

    Informazio gehiago
    TAHIYA_FRAMES.04

    Welcome Tahiya

    Marta Bayarri

    Tahiya-k hiru hilabete daramatza Anna eta Xaviren etxean. Emakume gaztea da, jatorri arabiarra, eta Annak Bartzelonara ezkutuan ekartzea lortu zuen mugan boluntario gisa lanean aritu ondoren. Neskaren egoera legez kanpokoa da erabat. Bere egoera legeztatzeko ahaleginean, Annak talka egiten du, lehenik, sistemarekin eta, ondoren, bere etika eta printzipioekin. Gainera, Xavirekin duen harremanean beren bizitzei eragiten dien egoera antzematen hasi da. Etxetik gertu eraso terrorista bat gertatzen da eta, horren ostean, ezingo dute saihestu beldurrak, zalantzak eta mesfindatza sortzea.

    Informazio gehiago
    YPMF_Stills_00001 – 15L Films

    You Play My Father

    Guillermo Roqués, Javier Marín, Rafael Honrubia

    Bosniako antzoki batean biktimez osatutako ikusleriaren aurrean, Srebrenicako sarraskitik bizirik atera zen emakume bat eta NBEren Dutchbat batailoi holandarreko soldadu ohi bat elkarrekin arituko dira agertokian, 1995eko genozidioari buruzko antzezlan batean. Beren katarsi pertsonalaren azken ekitaldia da, erantzunkizun eta barkamen eske egindakoa. Bosnia-Herzegovinan zehar egindako bidaia gogor baten amaiera da, non fikzioa, errealitatea eta denbora gurutzatzen diren. Senideak galdu zituztenetako askok agertokira begiratzen dute, oihala noiz altxako zain.

    Informazio gehiago
    In the Rearview_dir. Maciek Hamela_photo by Piotr Grawender – Cinephil Docs

    In the Rearview Skąd dokąd

    Maciek Hamela

    Poloniako furgoneta bat Ukrainako errepideetan barrena dabil. Furgonetan gidaria/zuzendaria eta Errusiaren inbasioaren ondoren ebakuatutako pertsona batzuk doaz. Ibilgailua aldi baterako babesleku zaurgarri bihurtzen da, gerratik ihes egitea beste helbururik ez duten erbesteratuek konfidentziak egiteko eremu.

    Informazio gehiago
    Playland_Ensemble_WEB – Russell Sheaffer

    Playland

    Georden West

    Queer artista-talde eklektikoa duenez, film diziplinartekoa da hitzaren adiera guztietan: musika, dantza, artxiboko materiala, koadro biziak, opera eta performancea gainjarri egiten dira muga guztiak iraultzen dituen pieza etereo honetan. Bostongo gay taberna zaharreneko edozein gau hartuta, filmak langileei eta tabernara joan ohi direnei jarraitzen die. Horrela, taberna existitu denetik gertatutako pasadizoen tapiz bat ehuntzen da, 1937tik hasi eta 1998ra arte doana.

    Informazio gehiago
    EURIA_20230525_2 – Tamara Garcia

    Zarata Noise

    Tamara García Iglesias

    Denek erabiltzen dute. Zuk erabiltzen duzu. Nik erabiltzen dut. Jendea erabiltzea. Gehiago zarela sentitzen duzu? Zuk erabiltzen ez duzula uste duzu? Baina, benetan, jendea ez da existitzen, jendea Zu zara. Bera zutaz ari da. Berak zu erabiltzen zaitu. Zer neurritan eragiten du bizitza pribatuak artean? Julenek jendea erabiltzen du. Marianek bere lagun June erabiltzen du. Lagunak erabiltzea film bat egiteko. Dirua. Agian film batek ez du zerikusirik, ez artearekin, ez narrazioarekin; agian boterea baliatzeko beste modu bat besterik ez da.

    Informazio gehiago
    Menu Plaisirs-Still-3

    Menus plaisirs – Les Troisgros

    Frederick Wiseman

    1930ean Frantzia erdialdean sortu zenetik, Troigros familia-jatetxeak 55 urte daramatza 3 Michelin izarrak mantentzen, lau belaunaldiz, hain zuzen. Michel Troisgros-ek, jatetxeaz arduratu den hirugarren belaunaldikoak, bere seme Césarri eman dio sukaldearen ardura, Troisgroseko sukaldarien 4. belaunaldiari. Azokara joango gara barazki freskoak hautatzera, gaztandegi bat, mahasti bat, abeltzaintza ekologikoko ustiategi bat eta jatetxea hornitzen duen baratzea ikusiko ditugu, Wiseman-ek familiaren hiru jatetxeetako sukaldean barrena eskainiko digun bidaia zoragarri eta atsegingarrian.

    Informazio gehiago
    Out of water_still2 – Filip Jeleniewicz

    Out of Water Dzieci i ryby

    Gracjana Piechula

    Zosia 13 urteko CODA bat da, guraso gorrak dituen haur entzulea. Aitarekin batera, bere ametsetako igeriketa lehiaketan aritzeko prest dago, baina aitaren nahaste bat dela eta, ezingo du parte hartu. Bidean, hainbat oztopo izango dituzte, eta Zosiak interprete eta bitartekari lana egin beharko du bere aita gorraren eta gainerako pertsona guztien artean. Ahotsa edukitzea, pribilegioa ez ezik, zama ere bihurtzen hasiko da neskatoarentzat.

    Informazio gehiago
    main-La Goutte dEau – carole sionnet

    The Drop of Water La Goutte d'eau

    Carole Sionnet

    Ur tanta batek bere hodeitik itsasora egiten duen bidaia. Istorioa Frantziako zeinu hizkuntzan kontatzen da. Marrazkiekin itzulita dagoenez, irisgarria da Frantziako eta atzerriko pertsona gor eta entzuleentzat. Ez du, ez soinurik, ez azpititulurik; zure begiak eta zure arreta besterik ez dituzu zeinu hizkuntzan kontatutako istorio honetaz gozatzeko.

    Informazio gehiago
    Le_Sens_du_toucher_1 – Folimage

    The Sense of Touch Le Sens du toucher

    Jean-Charles Mbotti Malolo

    Cholé eta Louis elkarrekin maiteminduta daude ezkutuan. Hitz bakoitza mugimendu bat da, esaldi bakoitza koreografia bat. Louisek, azkenik, Chloé etxera gonbidatzen du afaltzera, eta bidean aurkitutako katakume batzuekin uzten du, Louisek animalia-ileari alergia badio ere. Afarian, Louisen alde iluna agertzen hasiko da…

    Informazio gehiago
    Ein_Schöner_Ort_02 – Kath Hub

    A Good Place Ein schöner Ort

    Katharina Huber

    Oiloak susmagarriak dira, harremanak zalantzagarriak dira eta negozioak ilunak. Margarita eta Güte harrapatuta daude landa eremuko beren herrixka geldi eta osasungaitzean. Baina ez dira gai erabaki bat hartzeko: bertatik joan edo lekua eraldatu. Bien bitartean, jendea desagertzen ari da, irratiak mezuak bidaltzen ditu etengabe eta mundua Columba transbordadore espaziala noiz jaurtiko duten zain dago, haren bidez gizakiak eguzki-sistemaren mugara eramango baitituzte. “Hor kanpoan ez dago ezer, ordea” dio norbaitek jangelako mahaian otordua egiten ari direla.

    Informazio gehiago
    1. ASONGSUNGBLUE_24_1.44.1 ©The Seventh Art Pictures

    A Song Sung Blue 小白船

    Zihan Geng

    Liu Xianek beti gogoratuko du 15 urte zituela bizitako uda ezin bakartiago eta tristeagoa. Ama atzerrira joan behar izan da lanera eta aita arduratuko da Xian zaintzeaz. Aita argazkilaria da, arima libre bat, gurasoak dibortziatu zirenetik apenas ikusi duena. Aitak arazo ekonomikoak ditu eta bere laguntzailea limurtu nahian dabil, zeinak 18 urteko alaba bat baitu: Mingmei. Berehala, Migmei argi izpi bat izango da Xianentzat. Ezinegonez betetako uda horretan, xalotasunaren eta gaztetasunaren bulkaden arteko gatazkak aztarna ezabaezin bat eragingo dio Xiani.

    Informazio gehiago
    WDF_1.16.1 – Utopia Sales

    What Doesn’t Float

    Luca Balser

    Zazpi istorio. Hiri bakarra. Pertsonaia multzo zentzugabe batek betetzen du txundituta dagoen newyorktarren antologia komiko beltz hau. Hiriko bizitzaren egunerokotasuna ezusteko gatazka batekin eteten denean, pertsonaia bakoitzak erabaki bat hartu behar du. Hartutako erabakiak desberdinak badira ere, hiriaren zentzu bateratu bat sortzen da: New York egoaren ispilu bihurtzen da, benetako izaera islatzen du, eta gainerako guztia hondoraino erortzen da.

    Informazio gehiago
    12 Aza · Auditorio Azkuna
    Captura Azadi (1) – UAB – Máster Documental Creativo

    Azadi

    Lily-Eileen Uxía Baker Föhring, Juan Luis Ortega Navarrete, Luciana Espinoza Hoempler

    Sarahk, bere herrialdera itzultzeko gai ez den emakume irandarrak, urrunetik parte hartzen du emakumeen askapenaren aldeko mugimenduan. Telefono deien bidez, Irango bere kontaktuekin hitz egiten du eta gatazkaren errealitate gordina ezagutzen du.

    Informazio gehiago
    DT_FRAMES_FEV2023_1.1.4 – Portugal Film

    Dildotectonics Dildotectónica

    Tomás Paula Marques

    Egun, Rebeca zeramikazko dildo ez-falikoen bilduma bat sortzen saiatzen ari da. Inkisizioan zehar, Josefak Mariarekin duen maitasun harreman debekatuan erabiltzen duen dildo bat aurkitu du. Denbora-lerro desberdinetan badaude ere, Rebecaren eta Josefaren bideak gurutzatu egingo dira.

    Informazio gehiago
    Kinderfilm_5 – Alexander Gratzer

    Kinderfilm

    Total Refusal Colective (Adrian Jonas Haim, Robin Klengel, Michael Stumpf)

    Egun arrunt bat da Grand Theft Auto V jokoan. Kaleak autoz beteta daude, jendea bere errutinetan murgilduta dabil; lorategietan barbakoak egiten eta hondartzan eguzkia hartzen ari dira. Baina, hala eta guztiz ere, jokoaren munduan absentzia larri bat dago: segurtasun arazoak direla eta, desagertutako etorkizun bat bertan behera geratu da. Hutsuneari izena eman ezinik, Edgar izeneko protagonistak bere errealitatearen algoritmoan faltan denaren arrastoak jarraitzen ditu. Bere normaltasunaren misterioak arakatuz, mundu eder baina amesgaiztoko bat aurkituko du berriz.

    Informazio gehiago
    Mauricesbar-still40 – Sacrebleu Productions

    Maurice’s Bar

    Tom Prezman,Tzor Edery

    1942an, inorako tren batean, drag queen ohi batek Parisko lehen queer tabernetako batean igarotako gau bat oroitzen du. Bezeroen txutxu-mutxuen zatiek taberna mitiko hura eta haren jabe judu-aljeriar misteriotsua ekartzen dizkiote gogora.

    Informazio gehiago
    NOCTURNO_1.3.1 – Portugal Film

    Nocturne for a Forest Nocturno para uma floresta

    Catarina Vasconcelos

    XV. mendean, Portugalen, monje talde batek harresi bat eraiki zuen baso baten inguruan eta emakumeak sartu ahal izatea eragotzi zuen. Bizidunen eskuek, ordea, ezin dute dena kontrolatu: mundu ikusezinean, non gaua nagusi baita eta arimak baitira basoko argi bakarrak, emakumeen beren ikusezintasun erresuma eraiki dute, harresirik gabe.

    Informazio gehiago
    Oliver_the_Giant_still_2 – Máté Dózsa

    Oliver, the Giant Oliver az óriás

    Júlia Lantos

    Oliver erraldoia planeta txiki batean bizi da. Bere ikuspegitik, mundua bere jolastokia da eta nahi duena egin dezake bertan. Bere bizitza xumea bizitzen ari dela, gizaki txikiak kezkatu egiten dira garrantzi handiko beste kontu batekin: eguzki ordulari bat eraiki nahi dute unibertsoarekin konektatu ahal izateko. Horrek hankaz gora jartzen du Oliverren bizimodua. Unibertsoaren dunbotsetik hasi eta itzal handi baten agerpenera, bere txikitasun propioaz ohartzen da.

    Informazio gehiago
    Sweet Lime_still3 – Fatema Abdoolcarim

    Sweet Lime

    Fatema Abdoolcarim

    Amra-k hamar urte ditu eta amarekin doa Hawra izeba aireportutik jasotzera. Bueltako bidean lo plantak egiten ditu eta emakumeen arteko elkarrizketa entzuten du ezkutuan, izebaren ezkondu bizitza korapilatsuari buruzko xehetasun intimoak entzunez. Etxera iritsi aurretik, hondartzan gelditzen dira. Emakumeek igeri egitea erabakitzen dute bainujantzirik ez duten arren. Amrak hondarretatik begiratzen die; bien bitartean, amaren telefonoa etengabe joka ari da.

    Informazio gehiago
    TheCurrencySensing1Agbogbloshie_FilmStill-1_©Xizhuang,VGBildkunst,2023_WEB – Gregor Kasper

    The Currency – Sensing 1 Agbogbloshie

    Elom 20ce, Musquiqui Chihying, Gregor Kasper

    Ekipamendu elektronikoen hondakinez osatutako paisaia bat. Kez, erretako lurrez eta ur zikinez eratutako hodei sarkor eta finkoak. Agbogbloshie auzoan (Akkra erdigunean, Ghanan, hondakin elektronikoak birziklatzeko munduko gunerik handienean), hondakin horiek desmuntatu eta erre egiten dituzte, metalak birziklapen industrialeko zikloetara itzultzeko. Bien bitartean, behatzaile batek, landa azterlan akustiko baten bidez, eremu hori ikertuko du, bertan mundu mailako prozesu ekonomiko, sozial eta ekonomiko konplexuak, eta boterearekin eta politikarekin lotutakoak harremanetan jartzen baitira, eta horri buruzko galderak egingo ditu, ikuspegi espiritual batetik.

    Informazio gehiago
    anim2018

    Villa Madjo

    Elen Sylla Grollimund

    Bere aita (zuria) Afrikan jaioa dela eta ama (beltza) Europan jaioa dela ikusi izana abiapuntutzat hartuta, zuzendariak bere familiaren istorio konplexua azaltzen du, Kolonialismotik hasi eta Europan 50eko eta 70eko hamarkadan arrazarteko bikote gisa izandako esperientziaraino.

    Informazio gehiago
    still-0-Adamant1 – Maite Robles

    On the Adamant Sur l'Adamant

    Nicholas Philibert

    Adamant zentro paregabe bat da: Parisen bihotzean, Sena ibaian dagoen egitura flotagarri bat da, nahasmendu mentalak dituzten helduak hartzen dituena, denboran eta espazioan ainguratzen dituen zaintza mota bat eskainiz, eta suspertzen eta animatzen lagunduz. Zentroa kudeatzen duen taldea psikiatriaren narriadurari eta gizatasuna kentzeari aurre egiten saiatzen da, ahalik eta ondoen.

    Informazio gehiago
    NotreCorps_1.200.1_1.200.1

    Our Body Notre corps

    Claire Simon

    Pariseko ospitale publiko batean, Claire Simon-ek galdetu egiten du ea zer den emakumeen gorputzetan bizitzea, bizitzako etapa guztietan duten dibertsitatea, berezitasuna eta edertasuna filmatuz. Desirei, beldurrei eta zailtasunei buruzko istorio paregabeak erakutsiko dizkigu, zinemagilearena berarena barne.

    Informazio gehiago
    A la Sombra de la Luz_08_ 00_23_51 (2) – Eme G

    A la sombra de la luz

    Ignacia Merino Bustos, Isabel Reyes Bustos

    Herri txiki batean, landa-eremuko bizimoduak eta energia herrialdeko gainerako eremuetara daraman sare elektrikoak eremu bera partekatzen dute. Goi tentsioko ehunka dorre, transformadore eta zentral termoelektrikoen artean, haur bat lurraldean zehar ibiltzen da eta untxiak ehizatzera jolasten da. Iluntasunaren erdian, industria handiaren presentzia mehatxagarriak desberdintasunez jositako sistema baten makineria islatzen du.

    Informazio gehiago
    Playland_Ensemble_WEB – Russell Sheaffer

    Playland

    Georden West

    Queer artista-talde eklektikoa duenez, film diziplinartekoa da hitzaren adiera guztietan: musika, dantza, artxiboko materiala, koadro biziak, opera eta performancea gainjarri egiten dira muga guztiak iraultzen dituen pieza etereo honetan. Bostongo gay taberna zaharreneko edozein gau hartuta, filmak langileei eta tabernara joan ohi direnei jarraitzen die. Horrela, taberna existitu denetik gertatutako pasadizoen tapiz bat ehuntzen da, 1937tik hasi eta 1998ra arte doana.

    Informazio gehiago
    MELK-photo-by-Emo-Weemhoff-1