Erabili gure bilatzailea

    Programazioa

    Aukeratu eguna gure egutegian eta data horretarako dauden filmen zerrenda ikusiko duzu
    • Ostirala 10 Aza

    • Larunbata 11 Aza

    • Igandea 12 Aza

    • Astelehena 13 Aza

    • Asteartea 14 Aza

    • Asteazkena 15 Aza

    • Osteguna 16 Aza

    • Ostirala 17 Aza

    • Larunbata 18 Aza

    Erabili gure bilatzailea bilaketa pertsonalizatuak egiteko
    11 Aza · Auditorio Azkuna
    Composition of existing experiences (1) – Anna Waszczuk

    Composition of Existing Experiences Kompozycja z przeżyć istniejących

    Joanna Szlembarska

    Bikoteak elkarrekin igaro du gaua. Emakumea askatasunez mugitzen da apartamentuan barrena, salbuespen bakarrarekin: ezin da bikotekidearen pintura estudioan sartu. Apartamentuaren barnealde monokromatiko garbia, odol koloreko pintura abstraktuak eta egunsentiko argi leuna baretasunez eta ziurgabetasunez betetzen dira aldi berean.

    Informazio gehiago
    elsoldao_1 – Lastor Media Polvo Serán

    El soldao

    Alejandro Cabrera

    Franciscoren erretratu baten aurrean gaude: andaluziar jatorriko etorkina da eta urtero itzultzen da bere sorterria den Kordobara. Oraingoan, familiaren etxea du zain; hutsik dago ama hil zenetik. Istorio intimo eta pertsonal bat da, zeinaren bidez jendez husten ari den landa eremuari begiratuko baitiogu, gure buruan besterik existitzen ez diren lekuek gugan zer nolako eragina duten jakiten ahalegintzen garen bitartean.

    Informazio gehiago
    Smell Of The Ground (1) – Marta Świątek KFF

    Smell of the Ground

    Olivia Rosa

    Sarah Teasdeleren “There Will Come Soft Rains” [Euri leunak etorriko dira] poemaren egokitzapen bat. Antropozenoaren amaieraren ikuspegi artistiko subjektibo bat. Gure planetan zehar egindako bidaia irudikatzen du, mikroskopioarekin egindako lehen planoekin hasten da eta naturaren harraldiekin jarraitzen du, pixkanaka zibilizaziora gerturatuz. Orduan, ikusten dugu gure mundua eta azken gizakia joanak direla eta hori ez dela amaiera, mundu berri baten hasiera baizik.

    Informazio gehiago
    STRATA INCOGNITA 2 – Emanuel Oliveira

    Strata incognita

    Romea Muryn, Francisco Lobo, Amaia Sánchez-Velasco, Jorge Valiente Oriol

    Zure oinen azpian, zentimetro gutxira, milioika izakik elkar hiltzen dute, batzuek besteak jaten dituzte, borrokatzen dira eta ugaldu egiten dira, elkarren arteko aliantzak sortuz… heriotzetik berriz bizitza osatzeko milaka prozesu abian jarriz, edaten duzun ura araztuz, arnasten duzun airea arnasgarri eginez, eta jaten duzun janariaren % 95 haziaraziz. Jaten duzun bakoitzean, lurzorua eratzen duten substantziak zu osatzen zaituzten materia bihurtzen dira. Veneziako Biurtekoko Nazioarteko 18. Arkitektura Erakusketarako enkarguz egin zen, Eduardo Castillo-Vinuesa eta Manuel Ocañak komisariatutako “Foodscapes” Espainiako Pabilioirako.

    Informazio gehiago
    TheRealTruthabouttheFight1 – Lights On

    The Real Truth about the Fight Prava istina priče o šori

    Andrea Slaviček

    Eskolako arazoen, neska gaiztoen ezbeharren, letra gogoraerrazen eta auto urdin misteriotsu baten artean, Lena nerabeak, zeinak batzuetan arreta galtzen baitu edo moztu egiten baitiote, Borroka Handiaren atzean dagoen benetako istorioa kontatzen digu. Baina bada kontatzen ez digun zerbait, zer ote da?

    Informazio gehiago
    TVC Press Still 1_LR – Natalie Cubides-Brady

    The Veiled City

    Natalie Cubides-Brady

    The Veiled City 1952ko Londresko smog handiak inspiratutako zientzia-fikziozko hiri sinfonia bat da. Artxiboko irudiekin sortutako istorioa etorkizun postapokaliptiko batetik idatzitako fikziozko gutun batzuen bidez garatzen da. Filmak smoga egungo klima larrialdiaren eta gure patu globalaren testuinguruan ulertzera gonbidatzen gaitu.

    Informazio gehiago
    waking up in silence – Still 1

    Waking Up in Silence

    Mila Zhluktenko, Daniel Asadi Faezi

    Wermacht-eko barrakoi militarra izandakoa Ukrainatik iritsitako errefuxiatuen kanpamentu bat da orain. Film honek haurrei laguntzen die, haiek egindako bidaian, eta beraien istorioa barrakoietakoarekin gurutzatzen da. Iraganaren eta etorkizunaren arteko une bat da, gerraren eta isilunearen artekoa, joatearen eta iristearen artekoa. Alemaniaren iragana eta oraina deskribatuko dizkigu filmeko protagonista gazteen begiradaren bidez.

    Informazio gehiago
    TAHIYA_FRAMES.04

    Welcome Tahiya

    Marta Bayarri

    Tahiya-k hiru hilabete daramatza Anna eta Xaviren etxean. Emakume gaztea da, jatorri arabiarra, eta Annak Bartzelonara ezkutuan ekartzea lortu zuen mugan boluntario gisa lanean aritu ondoren. Neskaren egoera legez kanpokoa da erabat. Bere egoera legeztatzeko ahaleginean, Annak talka egiten du, lehenik, sistemarekin eta, ondoren, bere etika eta printzipioekin. Gainera, Xavirekin duen harremanean beren bizitzei eragiten dien egoera antzematen hasi da. Etxetik gertu eraso terrorista bat gertatzen da eta, horren ostean, ezingo dute saihestu beldurrak, zalantzak eta mesfindatza sortzea.

    Informazio gehiago
    YPMF_Stills_00001 – 15L Films

    You Play My Father

    Guillermo Roqués, Javier Marín, Rafael Honrubia

    Bosniako antzoki batean biktimez osatutako ikusleriaren aurrean, Srebrenicako sarraskitik bizirik atera zen emakume bat eta NBEren Dutchbat batailoi holandarreko soldadu ohi bat elkarrekin arituko dira agertokian, 1995eko genozidioari buruzko antzezlan batean. Beren katarsi pertsonalaren azken ekitaldia da, erantzunkizun eta barkamen eske egindakoa. Bosnia-Herzegovinan zehar egindako bidaia gogor baten amaiera da, non fikzioa, errealitatea eta denbora gurutzatzen diren. Senideak galdu zituztenetako askok agertokira begiratzen dute, oihala noiz altxako zain.

    Informazio gehiago
    11 Aza · Sala BBK
    Adobe Photoshop PDF

    Ez Bultza Egin! (EBE!)

    Juan Pablo Orduñez, Mawatres, Igor Rezola

    Katsuhiro Otomo-ren Akirak, bai mangaren jatorrizko proposamen gisa, zein zinemarako egokitzapen bezala, aztarna ezabaezina utzi du herri-kulturan. Inspirazio-iturri da idazle, zinema-zuzendari, musikari eta artistentzat, eta bere eragina nabaria da oraindik ere, boterea, garapen teknologikoa, giza eboluzioa edo etorkizuna bezalako gaien inguruan pentsatzeko, eztabaidatzeko eta lan egiteko. Horregatik, EBE!-k, kultura- eta arte-ekoizpen garaikidearen ikuspegitik, Akira berrikusteko eta berrinterpretatzeko ariketa kolektibo hau proposatzen du.`

    Informazio gehiago
    In the Rearview_dir. Maciek Hamela_photo by Piotr Grawender – Cinephil Docs

    In the Rearview Skąd dokąd

    Maciek Hamela

    Poloniako furgoneta bat Ukrainako errepideetan barrena dabil. Furgonetan gidaria/zuzendaria eta Errusiaren inbasioaren ondoren ebakuatutako pertsona batzuk doaz. Ibilgailua aldi baterako babesleku zaurgarri bihurtzen da, gerratik ihes egitea beste helbururik ez duten erbesteratuek konfidentziak egiteko eremu.

    Informazio gehiago
    Playland_Ensemble_WEB – Russell Sheaffer

    Playland

    Georden West

    Queer artista-talde eklektikoa duenez, film diziplinartekoa da hitzaren adiera guztietan: musika, dantza, artxiboko materiala, koadro biziak, opera eta performancea gainjarri egiten dira muga guztiak iraultzen dituen pieza etereo honetan. Bostongo gay taberna zaharreneko edozein gau hartuta, filmak langileei eta tabernara joan ohi direnei jarraitzen die. Horrela, taberna existitu denetik gertatutako pasadizoen tapiz bat ehuntzen da, 1937tik hasi eta 1998ra arte doana.

    Informazio gehiago
    EURIA_20230525_2 – Tamara Garcia

    Zarata Noise

    Tamara García Iglesias

    Denek erabiltzen dute. Zuk erabiltzen duzu. Nik erabiltzen dut. Jendea erabiltzea. Gehiago zarela sentitzen duzu? Zuk erabiltzen ez duzula uste duzu? Baina, benetan, jendea ez da existitzen, jendea Zu zara. Bera zutaz ari da. Berak zu erabiltzen zaitu. Zer neurritan eragiten du bizitza pribatuak artean? Julenek jendea erabiltzen du. Marianek bere lagun June erabiltzen du. Lagunak erabiltzea film bat egiteko. Dirua. Agian film batek ez du zerikusirik, ez artearekin, ez narrazioarekin; agian boterea baliatzeko beste modu bat besterik ez da.

    Informazio gehiago
    Menu Plaisirs-Still-3

    Menus plaisirs – Les Troisgros

    Frederick Wiseman

    1930ean Frantzia erdialdean sortu zenetik, Troigros familia-jatetxeak 55 urte daramatza 3 Michelin izarrak mantentzen, lau belaunaldiz, hain zuzen. Michel Troisgros-ek, jatetxeaz arduratu den hirugarren belaunaldikoak, bere seme Césarri eman dio sukaldearen ardura, Troisgroseko sukaldarien 4. belaunaldiari. Azokara joango gara barazki freskoak hautatzera, gaztandegi bat, mahasti bat, abeltzaintza ekologikoko ustiategi bat eta jatetxea hornitzen duen baratzea ikusiko ditugu, Wiseman-ek familiaren hiru jatetxeetako sukaldean barrena eskainiko digun bidaia zoragarri eta atsegingarrian.

    Informazio gehiago
    Out of water_still2 – Filip Jeleniewicz

    Out of Water Dzieci i ryby

    Gracjana Piechula

    Zosia 13 urteko CODA bat da, guraso gorrak dituen haur entzulea. Aitarekin batera, bere ametsetako igeriketa lehiaketan aritzeko prest dago, baina aitaren nahaste bat dela eta, ezingo du parte hartu. Bidean, hainbat oztopo izango dituzte, eta Zosiak interprete eta bitartekari lana egin beharko du bere aita gorraren eta gainerako pertsona guztien artean. Ahotsa edukitzea, pribilegioa ez ezik, zama ere bihurtzen hasiko da neskatoarentzat.

    Informazio gehiago
    main-La Goutte dEau – carole sionnet

    The Drop of Water La Goutte d'eau

    Carole Sionnet

    Ur tanta batek bere hodeitik itsasora egiten duen bidaia. Istorioa Frantziako zeinu hizkuntzan kontatzen da. Marrazkiekin itzulita dagoenez, irisgarria da Frantziako eta atzerriko pertsona gor eta entzuleentzat. Ez du, ez soinurik, ez azpititulurik; zure begiak eta zure arreta besterik ez dituzu zeinu hizkuntzan kontatutako istorio honetaz gozatzeko.

    Informazio gehiago
    Le_Sens_du_toucher_1 – Folimage

    The Sense of Touch Le Sens du toucher

    Jean-Charles Mbotti Malolo

    Cholé eta Louis elkarrekin maiteminduta daude ezkutuan. Hitz bakoitza mugimendu bat da, esaldi bakoitza koreografia bat. Louisek, azkenik, Chloé etxera gonbidatzen du afaltzera, eta bidean aurkitutako katakume batzuekin uzten du, Louisek animalia-ileari alergia badio ere. Afarian, Louisen alde iluna agertzen hasiko da…

    Informazio gehiago
    Organizers
    Organizadores
    Sponsors
     
    Collaborators